Recenze Hotel Magic Life Club Africana Imperial*****

Magic Life Club Africana Imperial*****
114 Recenzí
Recenze Hotel Magic Life Club Africana Imperial*****
Yasmine Hammamet, TN-8056, Hammamet

Hotel Magic Life Club Africana Imperial má skóre 8,8 z 10, na základě 114 recenzí
Chceš předejít zklamání z dovolené v Hotel Magic Life Club Africana Imperial*****? Pak se podívej na recenze Hotel Magic Life Club Africana Imperial***** v Hammamet, které napsali cestovatelé. Vedle toho můžes najít 101 fotky z dovolené ohledně Hotel Magic Life Club Africana Imperial***** na stránkách Zooveru. Můžeš se podívat na 1 video ohledně HotelMagic Life Club Africana Imperial*****. Potřebujete se zorientovat? Porovnejte ubytovací zařízení v Tunisko. Prohlédněte si všechny možnosti noclehu v Tunisko. Porovnejte Hotel Magic Life Club Africana Imperial***** s dalšími ubytovacími zařízeními v Hammamet.
Čekejte, prosím...
Bohužel, pro Magic Life Club Africana Imperial***** Hammamet neexistují v češtině žádné recenze. Pokud chcete, můžete být první, kdo recenzi v češtině přidá.

Navštívila jste toto ubytování?

Velikost písma: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 další

114 recenzí pro Magic Life Club Africana Imperial*****

114 Recenzí
8,9
8,5
8,7
Ukázat skóre a recenze od:
S partnerem, říjen 2013
"Schitterend hotel, fantastisch animatieteam"Přeložit
Wal en Mitje
10,0

25.10.2013 Prachtig hotel, mooie tuin die goed onderhouden is, keuken en restaurantpersoneel alsook de barmensen zijn supervriendelijk, animatieteam zeer professioneel. Mooie shows, live music in de captains bar had veel succes. De kindjes waren allemaal zot van onze Vlaamse Lynn. Aan het eten merkte je meteen dat de chef van ML Manar nu in MLAfricana werkt. minpuntje is wel dat het restaurant niet proper was en dat het beloofde ontbijt bij vertrek niet aanwezig was

Rodina s mladými dětmi, červenec 2013
"Nooit meer"Přeložit
Denys
5,0
6,0
7,0

15.08.2013 5de magic life. Wel 1ste keer naar Tunesië. Verouderd hotel. Eten weinig gevarieerd. Zwembad kinderen vuil. Bij klachten daarvan werd gezegd dat er veel wind was en ze niks konden doen. Bij aankomst was er geen faliliekamer meer beschikbaar. 2 dagen op 2 verschillende kamers doorgebracht. Bij wc bezoek in lobby ook een kakkerlak gezien. Hebben er het beste van gemaakt maar dit hotel is zijn geld echt niet waard. Wel een dikke pluim voor het animatieteam.

S partnerem, září 2012
"Dit nooit meer!!!!!jammer van onze centen"Přeložit
babette
3,0
3,0
1,0

18.09.2012 slechte ontvangst.kamers redelijk.zeeeeer slecht eten,eentonig.stinkende geur in refter.kakkerlakken in restaurant!!bediening nul.obers te lui om te werken en zeer arrogant.de lokale bevolking gaat eten met natte zwemkledij,nemen eten mee in het zwembad,gieten hun drank uit in het zwembad.als een tourist vraagt om eten mee te nemen voor kindjes mag dit niet!!in het zwembad schimmel.in het zwembad ontbreken vele tegels.alle dranken zijn lauw.cocktail zijn niet te drinken.binnenzwembad veel te klein en touristen zijn er niet welkom enkel lokale bevolking welkom.in de gameroom waren alle toestellen stuk.de poetsvrouwen zijn niet te betrouwen,stelen van touristen.de kaartlezer voor de kamer werkt nooit,moesten telkens andere kaart halen.de dag van ons vertrek 5 uur s'morgens mochten we iets klein gaan eten wat zag ik al het eten van de vorige avond stond er nog!zeker geen magic life waard.wat een verschil ml egypte,daar is het super.tunesie nooit meer!wat een ontgoocheling!

Přátelé, srpen 2012
"Geen Magic life waardig"Přeložit
Linda
6,0
4,0

05.09.2012 Na 11 Magic Life vakanties mogen wij al vergelijken, dit was de minste vakantie, GEEN Magic Life waardig!!Gras rond zwembad is modder, kamersloten/kaartlezers werken amper, ergernis!Muffe geur kamer, dringend onderhoud airco, dringend aan renovatie toe, schimmel zwembadrand, brutale kelners.Annimatie best ok, keuken ook top.watersport en annimatoren top.zeer veel ergernissen in dit hotel gehad :-(

Rodina se staršími dětmi, červenec 2012
"Een fantastisch resort"Přeložit
m.simonetti
9,0

09.08.2012 Het resort heeft een mooie tuin met palmbomen en bougainville planten.In deze tuin 2 zwembaden (eigenlijk 3 ,kleintje voor peuters) 1 zwembad waar activiteiten kunnen worden gedaan en 1 relaxpool.Er is een dagprogramma waarin verschillende activiteiten georganiseerd worden waar je aan kunt deelnemen (beachtvolley, jou de boules, tennis, etc) Voor de kinderen zijn er 3 leeftijdscategorieën waar je je bij aan kunt sluiten voor activiteiten verdeeld over de dag.Niets is verplicht.
Het animatieteam is erg enthousiast en niet opdringerig.De meerderheid van de gasten is duits, het team spreekt duits en engels of zelfs nl door belgische Lynn.Zelf heb ik genoten van de gay gyminstructeur, over de top met z'n dagelijkse "striptease"bij de pool maar echt heel goed. De kamers zijn ruim en worden dagelijks schoongemaakt. De badkamer kan iets moderner (nu douchen in het bad met douchegordijn). Eten is er de hele dag volop.

S partnerem, červenec 2012
"Heerlijk lang strand, mooie ligging"Přeložit
desiree
8,0

09.07.2012 Het hotel is mooi aangelegd, mooie tuinen, mooi strand, personeel volop bezig om viezigheid van plastic en zooi uit de zee te halen, verkopers mogen je niet lastig vallen, prima geregeld. Eten goed,maar toch minder dan Egypte. kamer netjes met ligbad, bedden zijn goed. service en personeel goed, vriendelijk en behulpzaam. gaan hier nog wel eens naar terug.

Rodina s mladými dětmi, duben 2012
"Perfecte vakantie"Přeložit
Ad Hoek
10,0

07.05.2012 fantastische vakantie gehad,goede club keten, alles echt super, een echte aanrader, vooral de vriendelijkheid en service, hygienne, net strand en kwaliteit van het eten, gaat net iets verder dan de doorsnee resorts. Vooral Lyn, een belgische van de ,kidsclub heeft echt de hele week onze kids harstikke leuk bezig gehouden en gezellige dingen gedaan. In 2,5 uur zit je vanuit Brussel in de afrikaanse zon

Rodina s mladými dětmi, duben 2012
"Geweldig complex, absoluut een aanrader"Přeložit
Henk
9,0

08.05.2012 We zijn net terug van een week Club Africana met onze 2 kinderen (9 en 13 jaar). We hebben een geweldige week gehad. Geweldig mooi complex met mooie grote tuin. Volop zon- en ook schaduwplekken als het even te warm wordt. In plaats van een familiekamer hadden we 2 tweepersoonskamers die door middel van een binnendeur met elkaar in verbinding stonden. Voordeel: 2 toiletten en 2 badkamers. De kamers werden elke dag schoongemaakt. Elke dag werd gevraagd of de minibar moest worden bijgevuld.
Het eten is eenvoudig geweldig. Vers en gevarieerd. Vergeet alle verhalen van 'geen salades of geschild fruit eten, geen vis of garnalen'. Misschien zijn die waarschuwingen op andere plekken zinvol. Absoluut niet in Club Africana. We hebben zonder problemen alles gegeten wat we wilden; van vers fruit, verse salades, gegrilde vis en inktvis dus niet alleen de doorgebakken zaken. Een absolute aanrader!!!

Rodina se staršími dětmi, říjen 2011
"Perfect hotel ook voor pubers"Přeložit
marianne
9,0

07.11.2011 Proper hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel, dat er alles voor doet om het de gasten naar de zin te maken.
Kamers zijn ruim ingericht en netjes. Ze worden dagelijks schoongemaakt.
Er is veel vertier voor alle doelgroepen. Tieners worden actief bezig gehouden tot s'avonds 12.00 uur. Activiteiten worden aangepast aan hun wensen. Alle activiteiten zijn inclusief bij deze formule.
Het all-inclusief restaurant biedt veel variatie in eten. Tevens zijn er overdag nog sandwiches en snacks te krijgen. Er zijn meerdere restaurants die middels reservering te boeken zijn voor de volgende avond (is inbegrepen in de prijs).

De omgeving van het hotel bestaat uit ander hotels en heeft weinig culturele waarde. Wel ligt het hotel direct aan een mooi zandstrand.
Winkels in de omgeving zijn gericht op toeristen er is een medina op loopafstand.

Samostatně, září 2011
"Geweldige animatie/entertainment"Přeložit
Bianca
9,0

18.10.2011 Ik heb dit hotel uitgekozen vanwege de geweldige animatie en entertainment. Het aanbod van de sport- en andere activiteiten is enorm. En de avondshows zijn helemaal super.
Het animatieteam verdient een dikke tien!!
Er is ook aparte animatie voor kinderen een tieners.

Dichtbij het hotel liggen al de eerste winkeltjes en een geldautomaat. De service is in het hele hotel heel goed. De kamers zijn nieuw en geheel gerenoveerd. Ruime en schone kamers, elke dag schoonmaak. Het enige puntje van kritiek wat mij betreft is het eten. De kwaliteit is voldoende, alleen komen dezelfde gerechten heel vaak terug. Er zijn 3 à la carte restaurants. Ik heb van 1 gebruik gemaakt, daar heerlijk gegeten.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 další

Odkaz na Zoover z Vašich webových stránek

Klikněte zde pro všechny možnosti nástrojů Zooveru.

Poll

Co si oblékáte na sjezdovky?

Jsi majitelem ubytování?

Zoover nabízí majiteli ubytování několik funkcí navíc.Pro více informací klikni sem