Recenze Apartmán Ippocrates**

124 Recenzí
Recenze Apartmán Ippocrates**
491 00, Acharavi

Apartmán Ippocrates má skóre 8,6 z 10, na základě 124 recenzí
Chceš předejít zklamání z dovolené v Apartmán Ippocrates**? Pak se podívej na recenze Apartmán Ippocrates** v Acharavi, které napsali cestovatelé. Vedle toho můžes najít 156 fotky z dovolené ohledně Apartmán Ippocrates** na stránkách Zooveru. Potřebujete se zorientovat? Porovnejte ubytovací zařízení v Řecko. Prohlédněte si všechny možnosti noclehu v Korfu. Porovnejte Apartmán Ippocrates** s dalšími ubytovacími zařízeními v Acharavi.
Čekejte, prosím...
Bohužel, pro Ippocrates** Acharavi neexistují v češtině žádné recenze. Pokud chcete, můžete být první, kdo recenzi v češtině přidá.

Navštívila jste toto ubytování?

Velikost písma: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 další

124 recenzí pro Ippocrates**

124 Recenzí
8,9
8,8
7,9
8,2
Ukázat skóre a recenze od:
Skupinový výlet, říjen 2014
"Fantastische plek"Přeložit
Janny en Jan Beeks
8,0

16. 10. 2014 Van 4 tm 11 oktober verbleven wij met ons gezin, 8 volwassenen en 2 kleinkinderen in het appartementencomplex Ippocrates .
Wij hadden daar een fantastische week.
Het ontbijt en het diner in Faros Restaurant waren heerlijk. Genoeg keuze en heerlijk bereid.
De eigenaren Fanis en Maria hebben ons, onze kinderen en kleinkinderen de gehele week verwend. Mede door hen kijken wij terug op een bijzonder fijne week op Korfu.

S partnerem, srpen 2014
"Een geweldige vakantie"Přeložit
wdr1_1
10,0

25. 08. 2014 Ippocrates ligt direct aan een zand-kiezelstrand. Lekker liggen in de zon, op een strandbed (gratis bij bestelling van een drankje). 's Morgens een overdadig ontbijt. 's Avonds lekker eten op het terras met een prachtige zonsondergang. Vriendelijke bediening. Aanrader!

S partnerem, červenec 2014
"Eenvoudig en relaxed"Přeložit
han
9,0

08. 08. 2014 App. Ippocratus is een prima plek voor een rustig verblijf op corfu. De eigenaren zijn klantvriendelijk en doen hun best om je een prettig vakantiegevoel mee te geven.

S partnerem, červen 2014
"09-06-2014 matig apppartement"Přeložit
jan en ida
4,0
4,0
3,0

25. 06. 2014 wij zij net terug en vinden Ippocrates een matig complex. wij zaten achter app.nr.:10 in het midden van het complex. Uitzicht vanaf het balkon is moestuin en braak liggend land en een huis in aanbouw. absoluut geen zeezicht. er is vanaf 10 uur tot ca. 23:30 continu lawaai vanuit de keuken ( afzuiging, borden gerinkel, magnetronbelletje, geroep naar elkaar, kattengejank, lopen over ijzeren trap etc.etc)
Het complex ligt haaks op zee waardoor 1 kant met zeezicht onmogelijk is. Schoonmaak op zich is goed. Handdoeken zijn versleten en lakens zijn ook aan vervanging toe. Balkon is iets meer dan 1 meter breed. restaurant is afgeschermd met schuttingen waardoor geen vrij uitzicht alleen recht vooruit. Boulevard stelt niets voor

S partnerem, září 2013
"Prima appartement met erg leuke eigenaren"Přeložit
Bart
8,0

27. 12. 2013 Wij zijn hier in september geweeest. Dan is het niet meer zo druk. Het appartement ligt direct aan zee. Wel is er maar een smal kiezelstrand. De stoeltjes mochten we gratis gebruiken van de eigenaren van het appartement en tevens ook restaurant. In het restaurant kun je voor weinig geld lekker eten.
De eigenaren Maria en Fanis zijn hele lieve behulpzame mensen die altijd in zijn voor een praatje of advies.
Het appartement was voor ons tweeën ruim genoeg. De bedden waren comfortabel, wat voor deze streek een uitzondering is.
Het balkon was niet erg groot.

S partnerem, 2013
"Niet veel soeps"Přeložit
mia
3,0

01. 09. 2013 zijn er geweest voor een weekje en iedereen die hier mee uitpakt is niet veel gewoon. als je niet altijd eet bij de eigenaars en niet bij hun gaat eten, ook niet hun stoelen op het strand neemt, dan is niets van de hartelijkheid te merken. Ook andere beaman dit, alleen de mensen die lek jaar bij hun terugkomen dwepen met deze zeer matige plaats.

Rodina s mladými dětmi, srpen 2013
"Mooie plek aan zee"Přeložit
noorlander
9,0

27. 08. 2013 Wij zijn hier voor de tweede keer geweest in 3 jaar en het het was weer fantastisch.De eigenaren fanis en maria zijn ontzettend vriendelijk,altijd tijd voor een praatje en willen je helpen met alles wat je wil.
Hun restaurant faros ligt naast de appartementen met uitzicht over zee en serveert de heerlijkste gerechten tegen een goede prijs.
Het restaurant zit niet voor niets elke avond vol.
Zwembad is hier niet maar er liggen er voldoende in de directe omgeving en je kunt hier vrij gebruik van maken.
Strand is kiezel-keien,maar zodra je in zee bent is het zand.
Wij hadden een kamer aan de straatzijde die in de avond en nacht in het hoogseizoen vrij druk is met mensen die naar het naast gelegen club/strandbar fuego gaan.Het is prachtig om te zien vanaf je balkon hoe die mensen veelal italianen en grieken (augustus) opgedoft en onberispelijk gekleed naar fuego gaan.
Als je naar bed gaat deuren dicht,airco aan en je hoort helemaal niets meer van buiten.
Maria en fanis tot volgende keer!!

Přátelé, srpen 2013
"Super, met gastvrije, lieve eigenaren!"Přeložit
Jon Schuurman
9,0

03. 09. 2013 Wanneer je naar de prijs kijkt is dit een prima complex, ruim, schoon en dichtbij het strand. Alleen de douche is aan verbetering toe, maar ook daar, goed schoon. Wij zaten op de tweede verdieping en vonden dat erg prettig, begane grond rijden de auto`s(niet echt veel) scooters langs je terras en gaat ten koste van je privacy, ook hadden wij uitzicht op zee. Maria en Fanis zijn lieve, gastvrije mensen. Ze spreken goed Engels en ze geven tips voor leuke tripjes. Op het terras is het heel goed toeven en het eten erg lekker en goedkoop. De muggen zijn echt een plaag, maar ja, daar kan niemand iets aan doen. Wel was ik blij dat wij een vervoermiddel(Quad) hadden gehuurd, anders zou ik me snel vervelen. Acharavi is niet echt groot en het strand erg smal en van kiezel. Wij gingen meestal naar Roda, zandstrand(2,5 km vanaf appartement)

S partnerem, srpen 2013
"Superplek als uitvalsbasis"Přeložit
Hans Schuurman
10,0

03. 09. 2013 Ippocrates heeft ruime 2/3 kamer appartementen, schoon en goed onderhouden.
De omgeving in de buurt van Ippocratis is rommelig maar dat geldt voor het hele eiland her en der. Het uitzicht is afhankelijk van welk app. je hebt.
De voorzijde kijkt enigzins uit over zee.

S partnerem, 2013
"Toch wat anders ervaren...(sorry vaste gasten)"Přeložit
ria
5,0

05. 08. 2013 Allereerst zijn heel wat mensen die we tegen kwamen al jaren vaste gast en heel gelukkig. zij slapen steeds in hetzelfde appartement, lopen naar de zee, gebruiken de stoelen van Maria en Fanis op het strand en gaan ook alle maaltijden nemen in hun restaurant. De flat is 2 sterren, dat weten we, maar is wat oud en de pannetjes, douche, doucegordijn en dergelijke hebben al hun beste tijd gehad. Poetsen doen ze er wel, maar niet al te goed, we hadden vuile kasten en frigo.Aan de voorkant van het gebouw, zit je bijna op de straat en aan de achterkant, loopt iedereen langs. Maria en Fanis, zijn vriendelijk, maar voor ons gewoon zakelijk vriendelijk en niets meer. De hartelijkheid die wij van andere Grieken wel hebben mogen ervaren, was echt en niet alleen zakelijk.Hun restaurant was leuk gelegen niets meer.Bij het weggaan, hebben we niemand gezien, konden we onze koffer nergens kwijt en ook ons niet meer opfrissen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 další

Odkaz na Zoover z Vašich webových stránek

Klikněte zde pro všechny možnosti nástrojů Zooveru.

Poll

Co si oblékáte na sjezdovky?

Jsi majitelem ubytování?

Zoover nabízí majiteli ubytování několik funkcí navíc.Pro více informací klikni sem